جستجو

رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات

بی‌تردید، ارایه سرویس با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت شرکت‌ پارس تلکام بوده است. این مجموعه همواره و به صورت شبانه‌روزی برای تحقق این هدف تلاش کرده است و یکی از موثرترین راه‌هایی که تا کنون در این زمینه از آن یاری جسته است، تقویت کانال‌های ارتباط مستقیم با مشتریان به ویژه بخش صدای مشتری بوده است.

این بخش به عنوان مجرایی برای ارتباط سریع و نتیجه‌بخش مشتریان با پارس تلکام و بر پایه‌ی روش‌های استاندارد و سازمان‌یافته طراحی شده است و از آغاز فعالیت خود توانسته است به یمن همراهی‌های کاربران به وظیفه اصلی خود در سامان‌دهی به درخواست‌ها و تعامل پایدار و اثربخش با کاربران به شایستگی عمل کند.

«صدای مشتری» بستری‌ست برای هم‌اندیشی بیش‌تر با کاربران و اطلاع یافتن از نکته‌ها، پیشنهادها، شکایت‌ها و انتقادهایی که ممکن است فرصتی برای مطرح کردن‌ آن‌ها فراهم نباشد. در این صفحه شما می‌توانید به سادگی و تنها با تکمیل یک فرم نظرها، نکته‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

رسیدگی به همه درخواست‌ها تقریباً در اولین روز پس از دریافت درخواست آغاز و متناسب با موضوع مطرح شده، پاسخ داده خواهد شد. اگر بنا به دلایل خاصی مدت زمان بیش‌تری برای بررسی و پی‌گیری نیاز باشد، این موضوع حتماً به درخواست‌دهنده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فیلترها
Sort
display